Facebook annoncering
Facebook er verdens største sociale medie, og en unik platform hvis man vil ud og nå sin målgruppe med specifikke budskaber, tilbud eller branding af produkt eller brand. Du har som annoncør mulighed for et utal af målretningsmuligheder, da Facebook indsamler så meget data på deres brugere er det nemt for dem at kategorisere dig som bruger, og som annoncør kommer det dig til gode. der
Med online marketing facebook får du med sikkerhed en masse gode leads, eller besøgende på dit website. Hos Respons2day har de specialiseret sig i at hjælpe mellemstore og små virksomheder med netop annoncering på Facebook. De har store kompetencer og kan nemt rådgive til den rette strategi på mediet.
Målgrupperne er mange når det kommer til Facebook. Du bør starte med at installere en Facebook pixel som kan hjælpe dig med at indsamle data på dine besøgende, på din hjemmeside eller webshop. Dette gør at du nu kan annoncere mod dem som kender dig i forvejen, eller som allerede har vist interesse for et produkt, en specifik underside eller lignende. Det gør at du får nemmere ved at “trække” de potentielle kunder retur til siden, og få købet eller leadet i hus.
Du kan også udnytte din indsamlede data til at skabe ny kopi målgrupper ud fra. Du kan for eksempel vælge at du vil danne en målgruppe som ligner dine tidligere kunder, og derved have nemmere ved at fange brugere som potentielt ligner dem der køber eller konvertere oftest hos dig. Det er en unik mulighed.